Spoločnosť HT Solution s. r. o., so sídlom Einsteinova 25, Bratislava, PSČ: 851 01, IČO: 36 700 746, zapísaná v obchodnom registri Mestského súdu Bratislava III, oddiel Sro, vložka č. 43181/B, kontaktný email: office@htsolution.sk (ďalej len „prevádzkovateľ“).  

Spoločnosť je prevádzkovateľom webovej stránky: Domov – HT Solutions (ďalej len „webové sídlo“).

S cieľom ochrany Vašich práv dodržiavame nasledovné pravidlá pri spracúvaní Vašich osobných údajov v súlade s nariadením Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 z 27. apríla 2016 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov, ktorým sa zrušuje smernica 95/46/ES (ďalej len „Nariadenie“) a zákonom č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov v znení neskorších predpisov (ďalej len „Zákon“).

Ak používate našu webovú stránku a využívate naše služby, spracúvame Vaše osobné údaje. Ako dotknutá osoba máte právo na nasledovné informácie o nás a o tom ako s Vašimi údajmi nakladáme.

  1. Spracovávanie osobných údajov

Spracúvame iba bežné osobné údaje, ktoré nám pošlete v prípade záujmu o naše služby  s cieľom bezplatnej konzultácie. Dôvodom spracúvania je vyplnenie kontaktného formulára na našom webovom sídle v rozsahu uvedenia Vášho mena, priezviska, emailovej adresy a telefónneho čísla.

  1. Účel spracovania osobných údajov a právny základ spracúvania osobných údajov

2.1 Osobné údaje spracúvame za účelom ponúkania našich služieb alebo za účelom uzatvorenia zmluvného vzťahu a dodania našich služieb uvedených na webovom sídle.

2.2 Právnym základom spracúvania osobných údajov je podľa účelu v bode 2.1: 

  1. Súhlas dotknutej osoby podľa čl. 6 bod 1., písm. a) Nariadenia a § 13 ods. 1, písm. a) Zákona ak ide len o poskytnutie služieb poskytovaných prevádzkovateľom dotknutej osobe: so spracúvaním osobných údajov vyjadrila súhlas dotknutá osoba zaškrtnutím políčka v kontaktnom formulári na stránke prevádzkovateľa 

alebo

  1. Plnenie zmluvy podľa čl. 6 bod 1., písm. b) Nariadenia a § 13 ods. 1, písm. b) Zákona: spracúvanie osobných údajov je nevyhnutné na plnenie zmluvy, ktorej zmluvnou stranou je dotknutá osoba, alebo na vykonanie opatrenia pred uzatvorením zmluvy na základe žiadosti dotknutej osoby.
  1. Príjemcovia osobných údajov

3.1 Príjemcom v zmysle Nariadenia je každá osoba, ktorej poskytujeme Vaše osobné údaje. Robíme to vždy iba vtedy, keď nám to dovoľujú právne predpisy a keď to je nevyhnutné na kvalitné poskytovanie služieb pre Vás. V súčasnosti prichádzajú do úvahy nasledovné kategórie príjemcov, ktorým môžu byť poskytované Vaše osobné údaje:

a) poskytovateľ webhostingových služieb (spoločnosť Websupport s. r. o., IČO: 36421928, zapísaná v obchodnom registri Mestského súdu Bratislava III, oddiel Sro, vložka č. 63270/B),

b) poskytovateľ programátorských služieb (spoločnosť abc brand s.r.o., IČO: 53403703, zapísaná v obchodnom registri Mestského súdu Bratislava III, oddiel Sro, vložka č. 149246/B),

3.2 Všetci príjemcovia podľa bodu 3.1 sú zaviazaní dodržiavať právne predpisy za účelom ochrany Vašich osobných údajov. Príjemcovia tiež nesmú použiť osobné údaje na žiaden iný účel, než aký je uvedený v bode 2.1 týchto podmienok.

3.3 Po skončení účelu spracúvania možno osobné údaje ďalej spracúvať len v nevyhnutnom rozsahu, čo sa nepovažuje za nezlučiteľné s pôvodným účelom spracúvania a je to dovolené s ohľadom na zásadu obmedzenia účelu podľa čl. 5 ods. 1 písm. b) Nariadenia. Po skončení účelu spracúvania Vaše osobné údaje následne vymažeme. Takýto postup sú povinné dodržiavať aj osoby s nami spolupracujúce (t. j. príjemcovia osobných údajov).

3.4 K spracovaniu osobných údajov dochádza po dobu a v rozsahu potrebnom na účel spracovania, pre ktorý sú údaje spracovávané, a to v súlade s lehotami uvedenými v príslušných zmluvách. Doba uloženia účtovných dokumentov dotknutej osoby v zmysle zákona č. 431/2002 Z. z. o účtovníctve je 10 rokov a daňových dokumentov je 10 rokov od uskutočneného zdaniteľného plnenia.

  1. Vaše práva v súvislosti so spracúvaním osobných údajov

4.1 V zmysle Nariadenia máte ako dotknutá osoba nasledovné práva:

  1. právo na prístup k Vaším osobným údajom, 
  2. právo na opravu nepresných alebo neúplných osobných údajov, 
  3. právo na vymazanie osobných údajov, 
  4. právo na obmedzenie spracovania osobných údajov, 
  5. právo na prenosnosť osobných údajov, 
  6. právo namietať spracúvanie osobných údajov, 
  7. právo odvolať súhlas na spracovanie osobných údajov,
  8. právo podať návrh (sťažnosť) na začatie konania o ochrane osobných údajov v zmysle Zákona. Ak si myslíte, že s dátami nenakladáme správne, môžete podať sťažnosť na Úrade na ochranu osobných údajov Slovenskej republiky, Hraničná 12, 820 07 Bratislava 27, Slovenská republika, webové sídlo: https://dataprotection.gov.sk/uoou/, tel. číslo: +421 /2 3231 3214, +421 /2 3231 3249, E-mail: statny.dozor@pdp.gov.sk prípadne sa obrátiť na súd.

4.2 Uvedené práva pod písm. a. – h. tohto bodu si môžete u nás uplatniť zaslaním žiadosti poštou na našu adresu: Einsteinova 25, Bratislava, PSČ: 851 01 alebo elektronicky na e-mailovú adresu: slavka.bedlekova@htsolution.sk.

4.3 Ak vzniknú oprávnené pochybnosti o totožnosti Vašej (dotknutej) osoby, sme oprávnení vykonať overenie Vašej totožnosti, napríklad vyžiadaním si dokladu totožnosti alebo iným vhodným spôsobom.

  1. Informácia o existencii automatizovaného rozhodovania (profilovania)

Pri spracovaní Vašich osobných údajov nedochádza k automatizovanému rozhodovaniu v zmysle čl. 22 Nariadenia.

  1. Cezhraničný prenos osobných údajov mimo EÚ

Cezhraničný prenos osobných údajov do tretích krajín mimo Európskeho hospodárskeho priestoru alebo medzinárodnej organizácie sa neuskutočňuje.

Tieto podmienky spracúvania sú účinné od 01.01.2024