Prednosti informačného systému eso/es

Prednosti - informačný systém ERP eso/es



Viac automatizácie, štíhlejšia výroba, vyššia produktivita podniku:

  • Výborná funkcionalita vylepšujúca podnikové procesy v oblasti financií, nákupu a skladov, predaja, expedície, samotnej výroby a jeho riadenia.
  • Pokročilé metódy plánovania MRP, CRP. Podpora Kanban, Supermarket. Prioritizácia výroby a optimalizácia využitia výrobných kapacít. Ganttov diagram výrobného plánu.
  • Optimalizácia nákupu a zásob.
  • Riadené sklady - WMS.
  • Automatizovaná expedícia.
  • Prepracovaný zber prevádzkových údajov z výroby.
  • Prepojenie s výrobnými technológiami, vážnymi systémami, baličkami, etiketovačkami, priemyselnými počítačmi.
  • CRM pre obchodných zástupcov synchronizované so základným podnikovým systémom.
  • Ergonomické používateľské prostredie. Žiadna duplicita vstupov, rýchle prehľady, grafy, vlastné prispôsobiteľné formuláre.
  • Výkonný, hierarchicky usporiadaný reporting system. Ad Hoc Query Tools, Report Generator, Dashboard systém a nad tým rýchly a intuitívny analytický nástroj eso/Discovery pre správne biznis rozhodnutia.
  •  ... a mnoho ďalšieho, pričom aplikáciu neustále vylepšujeme.

 

Špičková technológia pre Vašu budúcnosť:

  • „Cloud ready“ architektúra. Informačný systém eso/es je okamžite pripravený na prácu v dátovom centre s virtuálnym prostredím. Klient eso/des je schopný bez problémov pracovať s aplikáciou eso/es cez Internet.
  • Platformová nezávislosť aplikácie. Podpora Linux, Windows, AIX, OS/400, Solaris.
  • Vysoký výkon. Systém zvláda prácu niekoľkých stoviek používateľov. Trojvrstvová architektúra riešenia umožňuje úspešne nasadiť softvér tak v menšej obchodnej spoločnosti ako aj vo veľkom podniku. Použitie in memory technológie.
  • Moderný aplikačný základ eso/es (framework) umožňuje jeho rýchly rozvoj.

 

Ľudia:

  • Know-how a skúsenosti stabilného a neustále trénovaného tímu z HT Solution.
  • Komunikatívnosť, ústretovosť a pro-zákaznícka orientácia.

 

Rýchla implementácia s pridanou hodnotou - 23 ročná prax:

  • Overená metodika ktorú neustále vylepšujeme.
  • Skúsení konzultanti pripravení odovzdať svoje know-how.
  • Individuálny prístup ku každému projektu. Schopnosť prispôsobiť eso/es na špecifické procesy či požiadavky zákazníkov. Implementácia eso/es je výlučne vykonávaná konzultantmi majúcimi dosah na vývojárov. Skrátenie doby reakcie na individuálne požiadavky zákazníkov.
  • Prednastavené parametre podľa odvetvia a štátu.
  • Doba implementácie od 2 do 6 mesiacoch aj pri najväčších projektoch.

 

Pružná a rýchla podpora:

  • Variabilita daná vlastným softvérom - rýchlejšie reakcie na požiadavky zákazníkov.
  • Profesionalita a komunikatívnosť konzultantov.
  • Konzultanti majúci na dosah vývojový tím.
  • Nadštandardné individuálne servisné podmienky (SLA).

 

Výborné referencie:

  • Projekty overené 23 ročnou praxou.
  • Spokojní zákazníci z rôznych segmentov a rôznej veľkosti.
  • Spokojní zákazníci aj s eso/es umiestneným v cloude.

Funkcionalita eso/es

Funkcionalita - informačný systém ERP eso/es



 

Zameranie eso/es

Priemysel:

  • potravinársky priemysel (mäsopriemysel, mliekarenská výroba, výroba nealko nápojov a liehovarnícky priemysel, mraziarensky priemysel)
  • strojárstvo
  • elektrotechnický priemysel
  • papierenský priemysel
  • odevný priemysel
  • výroba nábytku
  • metalurgia
  • chemický priemysel
  • stavebné hmoty
  • banský priemysel
  • recyklácia
  • IT.

 

Služby a finančné inštitúcie: 

  • Obchodné a distribučné spoločnosti s rôznorodým predmetom podnikania. Vhodný je najmä pre geograficky rozložené spoločnosti s požiadavkou na online fungujúce predajne alebo sklady.
  • Finančné inštitúcie. Ako kooperujúca aplikácia so základným bankovým, či poisťovacím softvérom.
  • Špeciálne oblasti. Príkladom sú spoločnosti zaoberajúce sa obchodovaním s pohľadávkami alebo poskytujúce služby v zdravotníctve.

 

Informačný systém eso/es optimálne pracuje v stredných a veľkých podnikoch.

 

Skupiny podnikov - tu sa uplatní moderná technológia eso/es "cloud ready" pracujúca s centrálnou databázou, s možnosťami konsolidácie údajov, podporujúca rôzne jazyky a legislatívy a medzinárodné účtovné štandardy (IAS / IFSR).

 

 

Dostupné jazykové verzie Podporovaná legislatíva štátu
slovenčina Slovenská republika
čeština Česká republika
angličtina Švajčiarsko
maďarčina Maďarská republika
chorvátčina Chorvátsko
srbčina Bosna a Hercegovina
ruština Ukrajina

 

Implementácia informačného systému eso/es

Implementácia a optimalizácia



Implementácia, alebo aj projekt dodávky informačného systému, zásadne ovplyvňuje mieru naplnenia očakávaní podniku od nového systému. Implementácii eso/es venujeme vysokú pozornosť a samotnú metodiku vylepšujeme už viac ako 22 rokov.  Aktuálne používame princípy projektového radenia  ICB (IPMA Competence Baseline) od spoločnosti IPMA. V prípadoch vývoja na mieru používame agilné metódy riadenia SCRUM a KANBAN.

 

Informačný systém eso/es implementujú výlučne interní konzultanti z HT Solution. Tí sú pripravení odovzdať veľa získaných poznatkov z predchádzajúcich projektov. Majú tiež priamy dosah na vývojárov systému. To vytvára predpoklady pre jeho rýchlejšie a bezproblémovejšie zavedenie, s pokrytím špecifických požiadaviek či podnikových procesov.

 

Fázy projektu dodávky informačného systému eso/es:

  • Zahájenie. Kick-off meeting. Vytvorenie projektového tímu za obe strany. Definovanie harmonogramu projektu.
  • Analýza a návrh. SWOT analýza existujúceho stavu podnikových procesov a potrieb. Dokumentujú sa podnikové procesy, materiálové a komunikačné toky súvisiace s informačným systémom. Identifikujú sa úzke a kritické miesta. Návrh optimalizácie procesov v súlade s cieľmi projektu. Popis vízie ako je možné zlepšiť chod spoločnosti po zavedení eso/es do praxe okamžite, ale aj perspektívne.
    Výsledkom míľniku je materiál „Cieľový koncept“, podľa ktorého potom prebiehajú ďalšie etapy procesu dodávky informačného systému. Dokument podlieha schváleniu oboch strán.
  • Implementácia. „Customizácia“ riešenia, inštalácia aplikácie, migrácia dát z pôvodného softvéru.
  • Školenia, odovzdávanie, testovanie, pilotná prevádzka.
  • "Go live“. Spustenie eso/es do produkčnej prevádzky po procesoch. Zvýšený dohľad a Hotline podpora.

 

Proces zavedenia ERP eso/es do produkčnej prevádzky netrval dlhšie ako 6 mesiacov ani pri najväčších projektoch.

Podpora a servis

Podpora na eso/es je postavená na skúsených konzultantoch a na servise vlastnej aplikácie priamo z vývojových pracovísk. Tým sa výrazne skracuje reakcia aj na náročnejšie požiadavky zákazníkov. U existujúcich zákazníkoch systému eso/es je jeho podpora hodnotená mimoriadne pozitívne.

 

Štandardné servisné služby zahrnuté už v paušálnom poplatku:

  • Hotline poradenská služba v trvaní do 15 minút
     
  • Hotline služba pre odstraňovanie problémových situácií:
    Bežný problém - Hotline služba počas pracovnej doby
    Kritický problém - Hotline služba nepretržite
     
  • Konzultácie a poradenská činnosť v dohodnutom rozsahu
  • Legislatívna aktualizácia
  • Nové verzie eso/es pre zakúpené moduly
  • Používateľská dokumentácia.

 

Servisné podmienky sú konkretizované v servisnej zmluve dohodou podľa individuálnych potrieb zákazníka.

Technológia eso/es v kocke

Použité technológie JAVA, J2EE, Swing, IBM WebSphere AS, Android, HTML, SOA, in-memory a ďalšie
Databáza IBM DB2
Server - podporované operačné systémy Linux (RedHat, Suse, CentOs, ...), MS Windows Server, OS/400
Klient - podporované operačné systémy MS Windows, Linux, OS X
Požiadavky na klientske zariadenie voľných 512 MB RAM, rozlíšenie 1366x768, 100 MB voľného priestoru na HDD, min. Windows 7, alebo Linux, Java 1.7 a novšia
Vzdialený prístup podpora on-line práce klienta eso/es cez Internet bez potreby Citrix alebo Windows terminálových služieb
Požiadavky na vzdialený prístup min. 5 Mbit/s pre 5 klientov, potom pre každých ďalších 10 klientov plus 1 Mbit/s
Komunikačné možnosti s okolím WebServices, RMI, CORBA, EDI, XML, Storované procedúry a ďalšie.  Na iný HW: RS232, TCPIP a ďalšie.